Visie

GO! Handelsschool Aalst is een milieubewuste school in het centrum van Aalst en streeft naar hoogstaand onderwijs op maat in een open sfeer. Of je nu wil verder studeren of je voorbereiden op de arbeidsmarkt, ons gedreven team staat klaar om je te helpen je toekomstdromen te realiseren.

Om die dromen waar te maken wil GO! Handelsschool Aalst alle leerlingen de nodige skills voor het leven bijbrengen. Tijdens dit proces staan de kernvaardigheden ondernemen, organiseren en communiceren centraal. Deze vaardigheden worden doorheen al onze studierichtingen aangeleerd, gestimuleerd en verfijnd. Zo krijgen onze leerlingen de nodige kennis en attitudes mee om als actieve wereldburgers deel te nemen aan de maatschappij.

Kortom, onze leerlingen staan met beide voeten op de grond en durven te dromen van een grootse toekomst.

Bovendien onderschrijven wij als team unaniem de kernwaarden van het pedagogisch project van het Gemeenschapsonderwijs (PPGO).